creatiOn of life

Tuesday, April 6, 2010

~~thinking of you~~

thingking of this guy make i feel sad, missed and fall in lof again.. huhuhu~~but he is my past...only tat i can say bout him.. but dun get wrong we break up not bcoz he or i cheat each other it because of there dunsen have any understanding between us.. mayb it was my wrong or his wrong.. but it not da point why i write bout him.. it jus because i miss him a lot..like twinkle twinkle litter star..huhuhu.. i still can't forgot bout him.. all thing bout him still in my mind and all thing tat make me can remember bout him owest will make i miss him lot... actually i really lof song "menatap matamu" by airel.. huhuhu~~~ miss him... i wan msg him ask bout his life but i can't... dun koe why.. i scare if he sad "dun msg me anymoe"..stupid am i.. am i still love him??? yes i am... (>_<).. he is da second guy tat truly can make i fall in love after my Kennedy... hahaha... talking bout edy, there much sad story at the end our love.... huhuhu~~still can't believe tat still have parent tat force their child to follow their choose girl in life.. if yes u want da bes in ur son life, so u much give ar chance to ur child to choose thier own partner in life... huhuh~~ hop u happy wif her ed.. and i owest pray for ur happnest ever somtime im jelous why not me.. but it make i moe matured in life... but royner is still in my heart... bukan nak bangga diri tapi hati ini tak mampu nak terima laki lain buat masa ini even banyak yang melamar... im sorry i jus can be ur fwen not moe tan tat... but i admire som1 even saya tak cintakan dye tapi the way his life make i feel cmportable wif him.. his name is A***.. cara hidup dye buat aku kagum n care dye lukiskan kehidupan... there nop gve up in life.. bcoz GOD love me... ayat dye yg sy tak paat lupa is "always fail in human love...but I never fail in Yahweh Love... GOD~hold me close to you"...kalau aku sedih aku ingat ayat ni mesti aku rase cam berdosanye aku menyalahkan takdir yg mmg tertulis untuk aku... ^^.. pengelaman kawan mengajar aku ttg kehidupan.. sbb itu lar aku admire lelaki yg unik dan tersendiri bernama A*** ni.. huhuu..jgn salah faham yerkk... aku suka cara dye handle hidup dye.. boleh jadi nakhoda keluarga yg baik...^^.. 1 point utk A***..hahahak3... nasib baik dye tak tau pasal blog aku ni.. kalau tak mampus malu lar...

oh ya... skunk ni aku on da way nak final xam... aku nak study p nak update aku punye blog...walaupun blom da pembaca p tak per ar.. haha.. it jus ar story bout my life.. ary ni aku ader commen test utk THE OFFICE..susah lar but i will try my best... mom dad pray 4 me...GOD bless me.... tak jadi mcm last semester aku tk work hard utk final exam last2 aku juz dpt 2.95 jew utk pointer.. huhuhu..klu aku study mesti aku boleh dpt yg better g....^^. sem ini adalah sem untuk aku tebus kesilapan yg aku buat last sem... wish me luck 4 today..

opppppsss!!!!!! need to go now..need to study...tata..nnt aku update lagi blog aku..^^..nyte world...





1 comment:

  1. dear. so sad to hear that~ aku da jd pengikutmu^^ follow me g..;p

    ReplyDelete