creatiOn of life

Thursday, April 8, 2010

BORED THURDAY


menghargai ciptaan TUHAN seawal 6 pagi bersama rakan2 satu kolej... keindahan yang mendamai jiwa2 insan yg tengah gundah gulana.. setiap wajah insan diatas punya masalah tersendiri... hanya DIA yang tahu isi hati insan2 di atas ketika ini... p satu persamaan kami.. aku dan kamu adalah makhluk ciptaan TUHAN... tak lelah untuk hidup, tak penat untuk berjalan,tak lenguh untuk bertaubat dan tak jemu untuk saling menyayang....

~hafiz~anastasia~siti nor akmaliah~siti zulaiha~

aku dan kalian satu persahabatan yang wujud tanpa kenal aku sapa dan engkau sapa... pertermuan yang dimulakn dengan "hai" tak mungkin akan berakhir dengan kata "bye"...























sesuatu yang unik.. walaupun kite melihat ia sesuatu yang biasa p bile dcapture.. ia menjadi gambar yang unik dan elegant... memang lar tak seindah dan secantik roses, dye unik dan tersendiri.. macam itu juga manusia.. jangan penah mengkritik org seandainya kte tak sempurna... manusia adalah insan biasa... saling berbuat silap dan saling tak sempurna... hanya TUHAN yg

sempurna....









hurmmm... hari yang membosankan dalam hidup... tak der class sepanjang hari nie..

tak tau nak buat apa.. ^^..paling2 yang aku dapat buat fb..hahaha.. tempat aku hilangkan bosan yang mengila... aku tak suka sendiri.. bila sendiri mcm tadi aku akan ingat kenangan yang menyedihkan.. sebab itu aku tak suka sendiri.. aku tak suka sangat dibelenggu perasaan sedih sebab aku dh nak final xam sekarang ne.. aku risau akan paper killer yang akan menuntut aku sepanjang final xam ni..huhuhu..


oh ya kalian nk tau kelengkapan cerita aku semalam....hurmmmm...memalukan...


  • 1st aku slh send msg...huhuu...satu pekara yg paling aku tak suka bila tersalah send msg..malunya hanya aku yang tau..^^

  • msg semalm hanya berhenti setakat msg ke 5...huhuhu...it end olready...but it not end of my life...

  • blog aku kantoi dgn besfwen aku...huhuu...can't be...ahakxx...>_<

lengkap kan perasaan aku semalam... malu salah send msg pas tu frusted dgn paper xam pas tu terima msg yg mengejutkan dan membuat aku happy pastu malu sbb blog kantoi...hahaha.. p tak per lar.. tu dh berlalu semlm...^^ hari ini ialah hari ini.. semalam adalah kenangan dari lakaran kehidupan....^^




cOOL(^^)


aNasTasIa taiN

No comments:

Post a Comment