creatiOn of life

Wednesday, April 7, 2010

ar life day of me

happy bufday to u,
happy bufday to u,
happy bufday to syvelvester..
happy bufday to u...
hehehe...(^^)..
happy bufday my dear fwen.. i hop ol of ur wish 2day com true.. i koe tat im da last person who will wish ur bufday even i koe today is your bufday..hehehe..and u oso remember me last night bout ur bufday... hahaha.. i jus wanna be da last person wish ur bufday.. hehehe... u must said i forgot bout ur bufday right.. hop lar.. i koe 2day ur bufday... ^^... hurmmm.... dun get mad to me yar... hehehe...... bile ckp bout his bufday, i will miss my secondary school.. huhuhuhu..^^
oh yar.. today i have ar test for my the office subject... warghhhh!!!!!!!!! sikit punye susah.. p aku harap jawapan yang aku bagi boleh diterima pakai.. aku frust giler dgn exam td.. nak tau per sebab??? huh...(>_<).. p aku puas hati dgn exam aku nnt.. walaupa pun markah aku, aku tau aku study malam tadi hingga pagi... hak3.. tak tdo sangat beb.. hehehe... nak cover mistake aku buat last semester... (tak study).... tak per lar sekurang-kurangnya aku tak meniru macam TIKUS BELANDA yg satu semester dgn aku... alah... per yg ko dapat kalo tiru dlm exam??? hancus ar beb... aku sakit hati bila ko tiru.. aku work hard utk dapat markah yg terbaik p ko senang2 nak jd TIKUS BELANDA... huh!!! wake up fwen.. hidup ni tak semua kita boleh tipu.. ko tipu time commom test ni p tengok ar final nnt cam ner..... n tgk gak time kerja nnt cam ner.. ko dpt tak achieve per yg ko nak... GOD is fair fwen... p untuk THE OFFICE paper tadi mmg susah.. bila study macam senang tapi bila dah date dgn paper question tu wahrggg!!!!!!!!!!! panas punggung beb!! soalan dye confused giler.... tu jer yg mampu aku ckp pasal paper xam tadi.... OFFICE MANAGEMENT AND TECHNOLOGY... satu benda yang aku tak jangka akan jadi dalam hidup aku... aku tak pernah nak jadi OFFICAL STAFF.. p skunk nie itulah hakikat kehidupan aku... masa depan yang akan aku tempuhi... huhuhu..^^ ... it true wat people say.. we dunsen koe wat da mystery in our life... nak tau mase sem 1 aku langsung tak minat dgn krusus ni.. aku siap penah pk nak kuar pn der kalau dpt tawaran lain, p jalan hidup aku dah tertulis akan jadi orang pejabat... hehehe... p walaupun aku tak minat pada awalnya, p parent aku memang menyokong giler untuk aku ambik krusus ni... thanks mom dad coz believe on me... n bless me... tak tau bile aku boleh bayar semua ini kat mak n aba.... sbb kepercayaan yg mak n aba letak kat aku, aku still ambik krusus yang dye org pilih n restu... skunk ni bagi aku cita2 dulu dah tak penting p macam mne nak jadi yg terbaik d kalangan terbaik dlm melakar ceritera baru dalam kehidupana aku... hahaha... aku sedar antara aku kakak dan abang.. spm aku yg tercorot.. huhu...=(.. p tat nop da end... but da begining of my new life... juz like now.. aku juga tak sangka yang aku boleh masuk ipt... even bukan UiTM kampus p ia juga satu peluang sebb berada di Kolej Usahasama UiTM (KOLEJ TEKNOLOGI TIMUR) adalah macam berada di UiTM sbb semua kertas soalan dan termasuk lecturer adalah dari UiTM.. thanks GOD 4 da second chane tat u gve me... really appreciate it.... and sebab masuk cne akular aku tau cam ner rase jadi siswi, hidup sendiri, and jumpe kawan baru...^^... thanks gak buat bodak2 umah no 3 coz jadi kawan aku.... and bodak class juga... thanks yar... aku tau aku agak nakal...hehehe... lumrah perangai lar kan... p satu jer aku tak suka.... tentang U****.... huhuhuh... ader keladi ceket.. penyakit org tua.. hak3.... ti nya aya iban dai ya bakanya p ngenang gak.... hak3... hurmmm... manusia mmg lahir dgn macam2 perangai... hehehe.. kadang2 lawak juga rasanye... ^^.. aku tak tau cam ner org nilai aku kat cney... huhu..p satu jer yg betul2 aku tunaikan dalam hidup aku sepanjang aku hidup selama 19 tahun ni... aku penah cakap yg aku tak akan masuk form 6.. heheh.. then aku tak masuk pon..^^... p aku ambik diploma... aku tak suka terikat dgn pakaian yang perlu akukn aku terlalu displin... aku bosan dan nak suasana baru... itulah keputusan yg aku buat dengan yakin... walaupun kawan2 aku cakap stpm lebih tinggi taraf dari diploma.. da ku kesah.. yg penting cam ner aku nak hidup... huhu..
sampai cney jer aku boleh tulis.. da keja nak buat g...
tata..^^
tis is bufday boy...(syvelvester)

update 9:16 p.m.^^

arghhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!! unbelive.... oh GOD is true him msg me... oh GOD i really miss him... one of his msg surely make i feel happy.... like ar dream come true... yes i koe i still like him much... one stupid thing i do... i cant let him go far fom my life... i thing i wan to do is takeback statement tat i wan break wif him.... mom yes i lof royner... sis yes i koe i lof him... oh no... wat going on to me... i feel like rubbish... one stupid thing i do in life... 9.:16 p.m. one time tat i cant 4get... huhuhu.... hop there still have twinkle twinkle litter star in my life...(>_<)...

royner: thanks... sori late reply..bru topup ku.. huhu..gk lma la ku konvo.. bln 7 bru konvo..

this msg make i feel wanna cry....:'(...huhuhu.... but at da same time im happy of it.. of coz his life good n he can't throught it without me...

thanks coz still wanna msg me even i broke ur heart wif statement tat we r nop understanding each other... huhuhu...

apa yg berlaku seketika nanti aku terima apa ada nya.... huhu.. p apa yg aku rasa sekarang aku bersyukur... akhirnya aku rsa juga jantung aku berdebar ketika ringtone "menyesal"ressa bernada.... ketika itu aku menitis air mata bila msg dye sampai.. aku tak percaya p itu kenyataan..huhuh.. it feel crazy... walaupun dye tak pernah tau kewujudan blog ni aku tak kisah...

kalau esok adalah kesedihan untuk aku... aku terima kerana hari ini aku gembira.. topup hari2 yg sedih tanpa msg dye dlu...hahaha....^^

thanks so much 4 da msg.....

wait 4 da update later...



2 comments:

  1. ahem, saudari ye..setelah sy membaca perisian anda, sy begitu trharu~chewah!hahaha.
    but, yang menarik? KELADI TU.HAHAHAHAHAHAHA.very stupid thing that had happened 2 me..silly!budo!
    ana :--->royner? anything i did not know ? apepun ku tumpang hepi if my fren feel happy too..(^0^)
    moga berbahagia sehingga akhirnya..
    p/s: i'll be ur loyal followers blog.(^^v)
    kelopak-kelopak-kelopak--jantung-jantung-
    jantung

    ReplyDelete
  2. teng kiu ma fwen..
    hehehe..
    MIANG KELADI.. keladi tua..hahaha...^^

    ReplyDelete