creatiOn of life

Friday, April 16, 2010

~sElaNgOr yOung talEnt awaRd~

~TIME BARU NAK TURUN RUMAH~^^

~ PERSEMBAHAN BUNKFACE~(camera tak clear)



~TIME DEPAN PINTU MASUK~


~DALAM DEWAN~

ola...=) hari ini berlalu degan happy jew.. pagi tadi aku ader kuiz utk interpersonal communication subject p aku lambat lak... nasib bek madam fara tak marah..hihihi..tak pasal2 aku kena buat kuiz during UPM clz..^^... hahhaa... atleast aku buat kuiz lor.. thank to madam fara...^^.. hari ini aku pge ke selangor young talent night award.. congrat utk "hand....."(aku tak ingat nme penuh utk kmpln nie td)..sowie yew..hihihi..p ko org mmg layak menang pon.... it really awesom performance... bukface... hurmmmm... really nice... hihihi... p hari ini ader dak panggil aku akak.. wow best rasenye.. sebab dye tak slh panggil coz aku mmg akak.. tak sprti selalu aku owest dipanggil adik...^^..wakakaka...(mule lor aku perasan mude)... p dieorg mmg bes lar... luck for ur spm yer my dearest bro... p aper yang tak bley bla lah... aku muntah bile sampai coz kepala pening naik bas...=( and tat nop da end.. bila balik kolej aku muntah lagi...waaarrrgggghhhh.... wat happen.... kepala aku pening naik bas.. it was my 1st time pening naik bas...=(... P aku enjoy gak tadi... ermmm.... aku minat gak seni2 ni cumer bakat kureng lor..hahahaha.... tp aper yg aku suke sangat tentang seni ialah novel dan seni tarian...tak kisah lar traditional or modern... yang penting berkaitan dengan tarian.... n buku pulak... one day nanti aku pasti akan tulis buku dalam bahasa iban.. ni lar impian yang akan sy cube sedaya upaya nak capai.. waima aku iban tapi aku tak pro sangat dlm bahasa iban dalam.. huhuhu... so sad but i will learn moe bout my own culture... one day pasti aku akan ader buku sendri waina hanya satu buku... aku lebih suka menulis buku tentang cinta.. ia salah satu cara aku luahkan rasa hati dan mencipta dunia fantsi aku sendiri....^^ GOD BLESS ME UP... kite hidup ni tak harus lupa diri....
entry aku hari ni sampai dcni jew... esok aku nak holiday kat PD... ^^ nak buang 10sion aku kat pantai...^^then come bak n being ar nerd again...^^
nyte oll...
niat aisatsana

No comments:

Post a Comment