creatiOn of life

Wednesday, April 14, 2010

aku rindu kamu


ermm.... aku sangat rindu mereka... aku tak sabar saat aku sampai sarawak.... mom dad i really miss both of u.. wait 4 me..=)... aku baru saja terima carry mark utk common test aku... hurmmm.. nop tat good.. but aku akan try perform utk final test aku... p aku bersyukur dengan markah yang aku dapat.... aku buat dengan usha aku sendiri... =).. but my mind can't stop thingking of "menyesal"... huhuhu.. stil wait 4 his msg...=)... hop his life will be okey like wat he wan... i will pray 4 u... GOD u koe wat i wan in life.. so i belife tat still have ar guy tat can love me moe than other... TUHAN berikan lar aku kekasih yang baik.... ermmmm... aku still mencari novel versus.. kegilaan ku pada penulisan hlovate sangat mendalam.... huhuhu... tak sabar nak baca novel tu... life aku jadi kolej girl nop bad at all.. tommorow i still have ar exam.... huhuhu.. my first paper is IDA.... wah i really hate study bout tamadun... huhuhu... i hard to me...=(... hop i can to it well during my final this 21 april... huhu.... can wait april go.. oh ya my dad call me today.... and he wan i to finish my driving lesen... huhuhu.... really hate it..=X.... i prefer auto than manual.... but one thing make i wan to go back sarawak is my mom n dad.... huhuhu... can fight wif them, can dinner n lunch wif them an do ol thing wif them... wah really miss tat moment... oh ya... congrate to iban coperation tat has been produce ar filim SALOI... it must be ar great film....=) i realy proud to be iban gurl...
ermm by da way wat is da meaning for friendship??? adakah hanya untuk diambik kesempatan?? atau adakah untuk mafaat kamu?? atau teman suka duka???
ermm.. aku tak tau lar n aku tak kisah... p bg aku persahabat itu ibarat indah sama seperti terbitnya mentari... sentiasa memberi hari esok seandainya sedih, gembira,luka,kecewa datang.. ia tetap dctu wlpn tak nmpk..
keindahan nya sungguh mendamaikan hati setiap insan yang gundah hatinya... p kenapa org sekeliling tak juga seindah itu.. knapa harus mencari kesempatan diatas kelemahan ku yg susah untuk mengatakan TIDAK... kenapa??? tolong lar jgn ambik kesempatan atas kebaikkn aku... =(.. aku hormat engkau sama seperti ku hormat org len so tka bley ke ko hormatkn aku??? huh.. bila pk blik tak per ar... mmg aku harus belajar untuk mengatkan TIDAK biar tak diambik kesempatan lagi...huhu.. aku rindukn nona.. insan yg menjadi sahabat aku dari kecik... hurmmm... kau indah na kerna kau tak pernah adakn pa yg kurang n terleby dlm pershabatn kita.. thank GOD 4 give her as my fwen.. Chong Kui Choon... thank gak atas persahabat yg kau hulurkan... sangat indah... thank gak coz salu menasihati ku.. moga ko dapat lulus di POLAPUL...^^
from inside out
~my fav song..
lagu ini salu aku dengar saat aku merasa kejatuhan pada diri... ia memberi semangat pada diriku..^^
a thousand times lve failed
still your mercy remains
and should i stumble again
still i'm caught in your grace
everlasting, your light will shine when all else fade
never ending, your glory goes beyond all fame
my heart and my soul, i give you control
consume me from the inside out Lord
let justice and praise, become my embrance
to love you from the inside out
your will above all else, my purpose remains
the art of losing myself in bringing you praise
everlasting, your light will shine when all else fades
never ending, your glory goes beyond ll fame
my heart, my soul, lord i give you control
consume me from the inside out Lord
let justice and praise become my embrance
to love you from the inside out
everlasting, you light will shine when all else fades
never ending, your glory goes beyond all fame
and the cry of my heart is to bring you praise
from the inside out, o my soul cries out
my soul cries out to you
my soul cries out to you
to you,to you
my heart,my soul,Lord i give you control
consume me from the inside out Lord
let justice and praise become my embrance
to love You from the inside out..
nyte oll
niat aisatsana
^^

1 comment:

  1. everything that comes..u can over it..take some patient..ok...

    ReplyDelete