creatiOn of life

Monday, April 5, 2010

first write for my bolg^^

hye oll... this is my 1st blog.... tak tau lagi aper yg nak tulis.. Blog... selama ni aku tak penah nak heran dgn blog2 he..huhu..^^ tp.. nak tau knpe aku tulis blog ni juga??? sebab aku terpengaruh dgn novel Hlovate..'Blog Priasetia'.. unik cara dye menulis buat aku juga ingin punye blog sendiri..hahaha...pelik kan.. aku lebih selesa meluahkan perasaan kat diary..walaupon macam kuno tp ader sentimental sendiri..^^.. pada awal penulisan blog ini aku jus nak cerita tentang aku jer... aku cuma seorang mahasiswi ipt yg baru sem 2.. baru menemui jalan kehidupan..^^ aku study mcm merantau jew rase..hak3.. aku asl gadis sarawak.. mungkin kalian nak tau aku ni bangsa aper kan?? aku iban gurlz.. mayb ko org tertanya2 lak iban ader ker??hehe..or mayb tak... but terpulang lar..~duduk jauh dari family buat aku terasa seorang jer... huhuhu... ader gak rse nak blik swk n study kat cne p aku rsa aku selesa juga kat cne..hukhukhuk~~ keliru.. tapi yang aku tau makin jauh aku study makin aku syg family aku.... pelik kan.. mungkin sebab itu org cakap bila jauh asyik diingatkn...haahaha... p yang penting aku jalankan hidup aku baik2 kat cne tak der lak parent aku isaukn aku.. aku pon tak tau per lagi yg nak ku tulis kat cne... mcm dah habis jer story kan... oh ya aku lupa lak.. ko org mesti pelikkn asl blog aku "aku dan kamu"...hehehe.. aku buat nme blog camtu sebab tanpa "kamu" dalam hidup aku tak mungkin ada cerita terindah,terpahit,termanis dan tak mungkin ada coretan dalam kehidupana ku kn.. sebab itu lar aku nma kan blog aku dan kamu..ia simbolik dgn org sekeliling aku dan org2 yang penting dalam hidup aku..hak3....^^ aku tak tau lak aper g nak aku tulis hari ini... huhu.. so nanti aku datekn blog aku.. ^^ chill up...^^

No comments:

Post a Comment