creatiOn of life

Tuesday, July 27, 2010

~aku dan kamu~kamu dan dia~

hello world !

mesti ko orang cakap aku mereng kali ini en. huhu.. semalam aku muhasabah diri tapi en3 kali ini aku menjiwang lagi. huhu.. aku fedup la wey.. asyik aku yang sakitkan hati orang yang sayangkan aku jer. bodohkah aku tak menilai ? tapi kenapa asyik orang cakap aku melukainya ? huhuu.. sedih gile la bila insan yang diberi harapan cakap macam tu kat kite. gila la.. aku copy paste erk ayat yang insan yang ku panggil abg ....

"a'ah , br tau ker.. puas ati X skt kn ati abg.. klu ana suke Xpla , sakit kn jer ati abg nie selagi mampu.. k lah , bye".. jahat sangatkah aku ? kenapa tiap hari akan ada word best ker sakitkn hati abg? kenapa? baru kini aku perasaan aku jahat. huhu... mungkin aku bukan terbaik untuk die. mungkin ekin yang terbaik.. sapa pula ekin en.. huhu.. kalo ko org nak tau ekin ni yang dulu muncul dalam hidup abg.. aku yang datang lambat dalam hidup abg n merampas ekin dari abg... maafkan aku ekin.. aku tahu luka hati mu tika tau aku n abg dah bercouple.. aku akan bagi balik hak mu ekin. aku tak mau jadi penghalang diantara kalian. aku dan kamu... kamu dan dia.. itu la kita.. aku berada ditengah2 kalian.. kata maafkan yang kau pohon dalam sms untuk abg buat aku sedar aku bukan terbaik untuk abg. mungkin jodoh kte org tak panjang... maafkan aku muncul dan mengantikan tempat kau dihati abg.. atau mungkin abg masih ada perasaan syg buat ekin. aku tau macam mana kau rasa sekarang.. insan yang kau bergantung harap tinggalkan kau dengan alasan die dah ada insan lain.. aku akan bagi balik abg untuk kau ekin... kau menangilah hatinya kembali.. aku tak layak untuknya... aku selalu menyakitkan hati abg.. aku tak mahu dia terluka lagi.. makin lama dia dengan aku makin dalam luka dihatinya nanti.. aku serahkan dia kembali kepangkuan ekin.... engkau lebih layak...

No comments:

Post a Comment