creatiOn of life

Monday, August 2, 2010

~it ogos world~

ola world!!

ni how ma?? hehe... :) .. hop sihat je la ea.. ermhh.. lama da ku tak update ean.. p tak la sampai sebulan kn.. hehe.. boleh cover lagila.. busy sangat minggu ne... busy dengan assigment, date, class and so on la.. hari ini rasa lega sikit la coz baru je move g rumah sendiri. hehe.. oke jer rasa dah duduk rumah sendiri.. hehe :D kite orang duduk pon tak ramai sangat... so oke larh.. :) aku sebilik dengan membe aku akma.. hehe.. after ni senang la abg nak pujuk ku bila merajuk coz akma dah sebilik dengan aku. haha :D

cerita pasal abg.. aku dan abang dah oke dah... pas ni tak der da ekin dalam hubungan kite org.. juz nama yang jdi gurauan sajaha.. hahaha... sori ekin.. aku bukan nak rampas abg.. tapi abg milik aku bukan kau.. aku tak tamak oke.. aku kn buat yang terbaik untuk hubungan kiteorg.. so doakanlah cam aku doakan kau dapat laki yang lebih baik dari abg.. jangan la berdendam lagi.. aku tak suka.. macam budak2...biarla kita cam matang ean.. tahun depan aku dah nak masuk 20 tahun.. sekejap jer rsa aku membesar.. haha.. :D

ko orang sorry aku da banyak nak story lagi ni.. p sok la ku sambung ea... ngantuk sangat ni... dh berapa kilo dah aku pon kelopak mata ni.. adoi... hehe.. nite abg nite all..

No comments:

Post a Comment