creatiOn of life

Monday, August 9, 2010

need u !!

hello...

there so many time i din't update my en3 r8.. huhuhu.. xculi after i koe there hav som1 like to read my blog.. so i feel lazy to update it up. haha.. :D nk kutuk abg la ne.. ngee ^^ .. xculi bkn sbb tu pon.. tah la ttba lak ku rasa malas yang amat sangat n bila ku ada idea nk update blog aku busy wif other work.. huhu :) penat kot buat malas ku menjadi-jadi. haha :D

hermm.. my life? my study? my assigment? my date? haha.. all my.. life aq.. huhu.. on other side it damm cure .. on other side im trying hard to be good.. :) aku tau ku bodoh.. huhu.. sbb tu aku senang nk dibodohkn oleh si boy tu.. p bak kata org kebenaran lambat atau cepat pasti nampak juga.. huhu.. "wait foe me".. da killer word form u damm goog boy... huhu.. p nasib bek aku tak selemah yg kau sangka boy.. kalo dlu aku tak tau ko ne cam ni orgnye... nasib beak tuhan tunjukkn awal2 sape ko sbnrnye. Thank God.. hop royner R.I.P in my heart. haha.. bye royner.. such ar crock cheaper at my eyes!! one day u will get wat u give to me dior .. on tat day i will laugh like wat u done r8 now.. *on evil mood*.. aku mmg tak pandai pura2 so ada ku kesah kalo ko kesah.. aku tau da org lean yg akan infom ko ttg aku.. aku kesah apa.. u are nop allow to koe wat goin on wif my life now.. u ar notin to me now. u find ur way n murni is ur choose n i can't be ur fwen.. how many time i forgive u but i still can't pretend good n be ur fwen. im nop ar hipo onw.. n u koe it.. sorry bcoz need to remove u from my fb fren.. u ar notin now so i dun want be pretend there was notin between us.. huh!! such ar jerk "good boy"..

my love n my date is now if abg.. n all thing i done is foe him.. there no one else foe tis moment.. only u.. come on da r8 time n b here on da r8 time foe me.. n i can't do sumtin tat make him cry anymoe.. enof b4.. now i wanna be good foe u abg.. huhu.. but wat we plan there owest have ar challange so wat it is we through it together.. n i koe u must wanna tis such as ur 1st love eva lasting.. but we dun koe wat inforn but we do da best.. aja aja fighting!! *full house verse*.. haha..
ouch.. i miss my korean love.. haha.. miss lee jun ki.. haha.. such long time i din't layan korean drama.. mush b lee jun ki uppa miss me *perasaan mood*.. haha.. :D

my study.. ouch... wtfrog tul la.. i hate csc now.. huh.. apa hal la lectre u ajar cm tolong aku membaca jer.. adoi.. kalo cm tu bek tak yah.. aku ne tau membca ag.. so u jus need to xplain to me detail so i can understand wat it is my dear madam.. huhu... :'( why jus u tell us n xplain to us detail.. it nop ar hurt to u.. huhu.. i cant understand wat u teach me up.. wat i koe is u jus like read wat is on slide.. if tat way , i can read it mysef.. n bout my csc text book.. when can i get it miss ??? after da final xam comin? if tat way better u keep it foe me.. huh!! WTfrog tul la.. kalo tak score cam ner? aku tak nk duk lama kat cne.. bengong.. *minta dijauhkn aku berlama-lama kat cne GOD*.. huhu.. n my assigment pon melambak ni.. tu yang tak sempat nk mengupdatekn blog ne.. hehe :) jadual yg tk menentu pn ye gak.. huhu.. kalo lambat bangun pagi bas tinggalkn.. huhu.. alamatnye teksi la.. adoi.. buang duit gak nmanye tu. haha :D *kedekut mood*..

hermm.. apa ag ea nk ku tulis kat entri ku ini.. hehe.. aku pon da hilang banyak idea coz baru bangun tido ne. :) okeh la.. aku nk gerak mandi dlu ea.. tata oll. singgah ag yea..

*abg kalo bace jangan cakap tau.. kalo tak tamo update ag. *bengang* haha :D miss u.. :)

No comments:

Post a Comment