creatiOn of life

Saturday, July 17, 2010

tuluskah aku?

hai oll.. ermm.. hari ni entri ku suma pasal aku n masalh. harap ko org tak bosan membaca dari mula hingga akhirnya. aku nak mula dari mana aku pon tak tahu.. terlalu banyak masalah yg aku hadapi. aku tahu belum sepenuhnya aku merelakan boi pergi dari hidup aku. aku dh terlalu biasa dgn dia. mungkin dulu aku dh bole tapi sekarang ni aku sendri tak tahu bila hati aku akan merelakn dengan sepenuhnya. tapi untuk balik kepada dia itu mmg mustahil. walau macam mana aku cinta n syangkn dia tapi cukuplah sampai kat cini jer cerita kita. aku penat berharap n penat menanti. aku tak mau hati aku terluka lagi.aku penat mencintai tp aku tak dicintai. memang cinta memberi tapi bila dibalas n balasan yg diberikn agak suram apa harus aku buat? ko org bagi tau aku apa harus aku buat? aku bukan jenis pandai pemdam perasaan. apa yang aku buat aku tunjuk aku cakap itu la yang kat hati aku. mungkin terlalu senang untuk mencintai n melupakan ku. aku memang tak kenal dia sangat.. terlalu tak kenal. aku ingat aku kenal dia tapi aku silap. kalau betul aku kenal dia tak mungkin dia ingin mehilangkn dri dlm tempoh yg lama dan membiarkn aku sendiri. sepanjang dgn dia aku tak tau nk menyayangi lelaki lain. aku tak pandai nak bersms dgn laki yg nak knl dgn aku.. aku jus msg chong kui choon.. selaku pendengar masalah aku jer n memberi nasihat utk aku n menyabarkn aku dlam tindak tanduk aku. mak mungkin boi bukan ditakdirkn untuk jadi menantu mak. mak maafkn aku sebab aku dah terluka dan menangis kerana dia untuk kali ke berapa aku tak tau mak. mak betul cakap mak, aku kena belajar jadi keras hati n belajar jaga hati aku sendiri biar lelaki tak mudah masuk n merosakn hati aku. mak maafkan aku mak.. aku tak sedia nak bercerita tentang ini untuk mak. aku nak menengkan diri aku dulu lepas tu aku akan cerita kat mak supaya aku tenang. hanya mak boleh buat aku tenang setenangnya. cinta memang menyakitkan. aku memang tak layak untuk dia.. kalau dulu dia pernah cakap jangan berlalu dari hidup dia tapi kini dia menyakitkan hati aku dengan membuat kau cemburu tahap dewa. ahg.. tu dah berlalu ana! dia pon dah minta maaf.. tapi kenapa mudah sangat aku memaafkn? aku telalu lemah. aku tak tau nk berdemdam.. aku tak tau nak simpam marah yg amat kat dia. aku tak tau.. namun aku masih berharap dia menegur aku seperti biasa. aku inginkn macam tu tapi tak pa lar.. itu tak kan berlaku.. aku akan belajar merelakan dengan tulus. one daya ku mesti dapat muat cam tu. oh ya semalam aku chat dengan abang senior aku time skul menengah dulu.. aku tak tau kenapa ku boleh tercakap "jom couple" kat dye sedangkn aku tak pernah rsa apa2 pon kat dia dari zaman SMK hingga zaman U sekarang ni.. aku sendri blur nak fikirkn apa2. dye tanya reason.. haha. bole pula aku jawab im comfortable wif u.. adoi. apa punya gila aku. bila fikir balik asl aku cakap macam tu? sebab ku kecewa ker? i think so.. aku terlalu kecewa. kalau dengan edy aku masih mampu tersemyun dlm tangis sebab kita org putus dalam rasa masih saling mencintai cuma sebab mak dia nak anak dia dapat yang terbaik so kiteorg saling melepaskan.. tapi ini? aku tak tahu.. kalo ko orang tau jawab la untuk pihak aku.. huhuhu.. susah lar bila jadi dewasa ni.. kalo time kecik dulu mana da aku fikir pasal cinta ini. aku mula kenal erti cinta pon masa aku form 3 dgn edy dulu. tp aku mula bercouple time form 1 la.. haha. pleasa GOD send me som1 tat can be da best for me.. and one and last relationship for me after tis... im tired to be frusted person. enof til here im frusted. im pray for ur blessful God. amin.

No comments:

Post a Comment