creatiOn of life

Thursday, July 15, 2010

~aku bukan utk mu dan kau bkn tercipta utk ku~

Ku pohon kemaafan d atas salah ku dgn ko org.. tutama yan n boy

Buat sahabat ku siti saflina

Thanks yan coz sudi jadi sahbt ku.. semua pernah kta lalui bersama yan sepanjang di ktt tok. Lewat dtg clz, buat bising n byk gk. N ko pun salu jua nanga ku nanges. Haha.. malu jua rasanya.. mcm miak kecik jak.. hehe.. yan.. mungkin ko pelik kn apahal ku tulis tok. Huhuh. Aku pernah rsa bahagia n rasa kecewa yan. bagi aku yan, lemi ya is nop da bes yan. Mungkin benar nya syg dgn ko lebih dari laki lain tp nya terlalu mendesak yan. Mungkin ku pernah jadi pendesak yan.. p akhir yak u kcwa jua..Ku kecian kdg2 nanga ko bingung psl org yg pernah kongsi rasa cinta n syg dgn ko. Lemi mesti lbh memahami ko dri aku n nya harus tau pa kau rsakn ..Mungkin lemi harus belajar menghormati ko yan.. belajar menghormati pendirian ko. Sorry la mun apa yg ku pdh tok menyakitkn hati ko. Aku cmok ko terluka n tersilap langkah. Mmg btl biar org mencintai kta lbh dr dri kta pun tp tuluskah ati ko terima nya yan?? Meletakkan harapan pada sesuatu yg mungkin akan melukakn?? Mun aku jadi ko yan aku akan pilih cinta n cinta. Mean aku cinta berbalsa cinta. Waima menyakitkn tp ko mesti ikhlas kn.. buat la keputusan ko pon yan. Ambik masa utk menilai cinta hati ko. Cinta yg btl2 ko mok. Boh jadi cam ku.. ku syg ko as my fren.. kat ktt tok ko pling dkt dgn aku. So take ur time dear. Dun eva make ar stupid decision n make u cry 1 day. Aku c memihak lemi or any other.. it depand on urself.. mun ko da prob ku owes be there utk ko.. so let me koe k.. boh pemdam dri pun k.. ku kn ada cam ne ko ada utk ku bila ku da prob 

Buat magdelson hayes

Mag.. thanks coz sudi menolong aku tp aku rsa c perlu .. aku dh merelakn.. dah cda sakit hati ku.. aku mok belajar jadi matang. Aku tau selama tok aku bkn matang pon. Terbukti bila aku nanges hanya sbb clz bhsa arab yg ciput ya. Aku mok bljar jaga maruah ku mag. Mungkin aku lemah tapi aku mok bljar terima hakikat duniawi. Cinta bkn mesti bersatu  standart ayat org frust. Hahaha.. p ku ttp happy mag mun ko still perjuangkn cinta ko. Belajar dari kesilapan dan matang kn dri mgkin ya akan mbuatkn relationship sempurna mag. Aku pon bkn pandai lak bab cinta tok. Aku pon owest gagal mempertahankn cinta aku mag. P u said to me u really love her so fight to be wif her back. Wlpun ku gagal mag p mun ko bersatu dgn nya aku happy mag. Mungkin aku ckan berprasangka gau CINTA ITU MENYAKITKAN. Haha. Mun suba aku pernah melepaskn org yang aku syg mmg penyesalan ku dpat bila aku nda nmu sabar mag. Oh ya mag, bila kta bercouple tok harus jujur seiring gau kata hati ukai otak.. tp ang terlalu mendesak n ang smapai cemburu merosakkn semua ya. bercinta istilah lbh ary sahabt mag, memahami kehendak pasangan n try to knl each other. N ingat mag dun find lurve jus let lurve find u .. fight for win her heart back mag. Tp mun ko cpat win her heart ko relakn nya bhgia dgn org yg nya cinta n pilih.. tp selagi nya syg ko fight la to win her heart back...

Buat boy

Ku minta maaf psl update status ku td. Aku tau aku melukakn d.. huhuhu.. aku mmg nda ulh bula bila ku sdh. Aku nda nmu menyorokkn prsaan ku. Aku nda mu boi. Aku tau d nda puas ati. Mmg ukai slh d pon.. jus aku yg membiarkn diri aku terluka. Btl apa pdh mak gau ku.. aku terlalu mengharap n smpi aku nda sedar aku melukakn hati aku n hati d. Im so sorry.. mungkin kisah tua nda sempurna cm org lain tp biarla.. aku tau aku slalu menyusahkn d selama tua knl. Terlalu kebudak2 dlm perhubungan tua.. aku sedar aku nda matang.. ku pernah try ka jadi matang utk d.. tp ku nda mampu utk jd org lain. Aku adalh aku.. mgkin kenakalan aku muat d sedar ku nda layak.. sorry again ti kenyatan ku tok terlalu selfish. Aku nda ptt muat pernilaian d terhadap aku.. apa2.. aku pernah syg gau d n smpi d2.. huhu.. tp bila aku dh sedar aku nda layak utk d.. 12 reason yg ku bg mmg tulus.. tp ang irau.. aku ukai ka tersua2 menagih simpati gau d utk menerima aku.. tujuan ku menulis tok juz memperbetulkn apa yg ku rsa kesilapan ku. Thanks coz selama tok salu beri semangat g ku n owest dgr mulut ku bejaku sdgkn d rimas gau ku kali. Huhuhuu... n sorry for i haf done to u.. ku belajar byk benda ary tok.. thanks  ... bila d dh jatuh cinta gk.. hargaila n sygilah ya.. mungkin kisah tok akn berakhir bila aku delete pic yg ku rsa terlalu bermakna kot. This is 1st time u gve me tis n there was never after tis kn... huhuu.. mgkin ulh dganti gau pic yg d pos ba fb td.. psl aku ang irau .. aku kn belajar jd matang one by one step.. 

~mungkin selama ini aku terlalu mengharap dlm perhubungan yg aku sendiri tak tau apa akhirnya.. huhuhu.. skunk ni aku terlalu mudh emo.. aku sendiri tak tau knpa.. aku terlalu senang nak menjatuhkn air mata ku hanya utk benda yg remeh temeh.. huhuhu.. namun hari ini aku dpt kesedaran yg mayb teramat sgt.. mungkin aku tak berhak untuk menukar takdir.. dia bukan milikku dan aku bukan miliknya.. entah.. tadi aku tau tu kesilapan ku tp aku sungguh tak mampu nak menipu.. aku mmg kecewa bila dye mengaku my fwen is her gf.. dgn aku dlu sgt payah dye nk mengaku in public.. aku juga tersentap bila dye ckp I lOVE U to my fren.. time dgn aku dulu mmg sgt payah dye nk ckp kat aku 3 ktul ayat tu.. kadg2 aku tkot masa tu. takot dye ckp bye.. tp skunk ni mmg kenyataan pon.. huhuu.. antara ku n dia mmg dh tamat.. dye pon tak mesra dgn aku.. dye lbh selesa dgn kwn ku.. aku bukan nk kata aku cemburu tp aku jus tah la.. aku sendiri tak tau knpa tlu sukar utk aku melupakn nya. ku rindu perhubungan yg dlu tp akan kembali kah waktu itu?? tidak.. aku tau.. kenyataan ku dlm fb td pasti membuat dye semakin jauh dari aku.. waima ku still tak pat melupakn nya tp ku kn belajar .. simbol lurve tu juga buat tangan ku bergetar n sejuk tadi.. aku sendiri tak tau knpa aku terlalu emo td.. smapai last clz utk bell aku blurr.. aku sndri tak tau pa tah yg ku bljr.. huhuhu.. but it ok.. suma dh berlalu.. ku ttp mendoakn yg terbaik utk nya wlau siapa pon gadis yg dye pilih.. ku doakan kebahagianya.. andai itu buat dye bahagia aku kn pergi.. mungkin lagu hijau daun suara sesuai utk ku...

No comments:

Post a Comment