creatiOn of life

Wednesday, July 7, 2010

~mengenali diri~

ola oll.. suda beberapa hari aku tak update aku punye en3.. aku sendiri tak tau kenapa dengan kehidupan aku sekarang ni. aku pasrah jer dengan apa yang berlaku semejak beberapa hari ini. aku berlagak macam tiada apa yang berlaku. aku try cool.. p dalam hati hanya aku dan tuhan yang tau berapa sedih n pasrahnya aku dengan kehidupan aku beberapa hari ni.. aku ini satu dari slybus pelajaran dunia tapi terlalu berat nak aku pikul n agkut kemana2.. aku hanya mampu menagis walaupun itu bukan kehendak aku. mungkin kalian aku cakap aku perempuan yang lemah .. aku akui hakikat itu.. tiada siapa yang mampu bertahan andai badai yang datang sekali semuanya.. terlalu payah nak belajar jadi tabah terutama bila tiada siapa disisi.. yang mampu aku buat hanya mengalirkan air mata.. mungkin aku yang salah kerana bermain dengan api.. tapi aku tak minta untuk jadi macam ini kesudahnya.. mungkin aku yang memperjudikan hati aku untuk jadi miliknya tapi bukan ini pengakhiran yang aku harapkan. aku ingatkn ini persinggahan terakhir tapi aku silap.. aku belum jumpa lagi yang betul2 sayangkn aku dan menghargai aku. mungkin antara kami satu kesilapan. aku yang tersilap memberi hati padanya. aku yang tersilap menilai kasihnya.. aku ingat kasihnya semanis wajah n senyumannya.. tapi aku silap.. warna biru aku ingat akan memberi ketenangan pada jiwa aku dan dia... rupanya itu warna penghancuran percintaan aku. mungkin aku kecundang cinta pertama tapi aku tak minta untuk kecundang cinta kedua.. mungkin yang kedua ini sekejap cuma tapi kenapa hati ini sukar nak terima hakikat?? terlalu sukar nak aku terjemahkan dengan kata2 rasa kecewanya aku.. walaupun aku cuba untuk menjadi tabah tapi kandang2 aku kalah juga dengan persaan aku. tanpa ryan mungkin aku masih menangis lagi sampai hari ini.. thank a lot to him.. u ar da bes fren tat i eva hav. kadang2 timbul juga rasa cemburu bila kawan2 semuanya bahagia dengan pasangan masing2. mungkin kalo dulu aku tak kenal erti kecewa tapi kini aku tau sakitnya.. edy mengajar aku cinta itu pengorbanan.. tp boy mengajar aku cinta tak semestinya bersatu... huhu.. dua laki yang pernah buat jantung aku berdebar tapi kedua2nya menghancurkan hati aku dalam beberapa saat jer.. mungkin aku tak cukup baik lagi untuk dye orang kot. aku akan cari diri aku yang hilang dan aku tak kan tumpahkan air mata aku untuk insan2 yg menghancurkan hati aku. aku akan tabah n belajar untuk menjaga hati aku biar tak lagi sakit n sakit.. mungkin satu hari nanti aku jumpa apa yang aku nak dalam hidup aku... mungkin aku akan lebih bahagia dari apa yang aku sangkakan.. who know wat goin to be tomorrow..

untuk satu episod kuliah aku pula.. huh.. amat membosankan.. jadual kuliah dah aku terima tapi sungguh membosankan dan memenatkan.. aku tak suka betul keadaan sekarang ni.. sungguh penat... sampai bila aku mampu bertahan aku tak tau lagi.. >.<....

No comments:

Post a Comment