creatiOn of life

Sunday, July 25, 2010

my new life begin


hello...


lama suda tak ku update en3 blog aku. little bit busy wif my life now. =) mesti ko org tanya en knpa "my new life begin" ? nak tau ker? nak aku citer kat cne ker nak aku update jer kat ko org on phone. haha :D . actualy aku dh double .. nop single agi.. dengan siapa ? royner ? tak lah.. bukan dengan die.. kalo nak tau kena la korek rahsia tu dari aku.. dier aq panggil "abg" (bukan nama sebenar! harap maklum) haha :D... aku tak sedia lagi nak citer tentang abg aku kat blog ne. nak tau kenapa? sebab aku nak yakinkan hati aku yang abg adalah insan yang baik. pilih abg makne aku akan tempuh banyak cabaran minda dan hati. huhu.. mampukah aku? soalan itu sentiasa dihati n fikiran aku. aku tau abg hormatkan aku as are woman.. aku memang rasa dihargai.. walaupun banyak yang contra dalam perangai kite orang tp aku rsa sweet jer. haha.. aku minat MU abg pula minat CHELSEA.. aku banyak cakap abg pula agak diam.. haha :D aku jenis kecoh2 abg cool je... haha... aku sempoi jer tp abg lak kuat cemburu.. tu yang aku tak tahan sangat. haha... tp makin abg cemburu makin aku nak buat abg cemburu.. haha. adoi.. satu jer aku tak suka tentang diri aku.. EGO!! bila la ego nak pergi, aku pun tatau... haha.. :D im sorry abg .. sy memang ego en.. nsb beak abg jenis yang sabar.. kalo tak memang berantakkan hubungan kte org... ko orang nak tau ker perangai abang macam mana?? abg jenis yang besa2 jer.. ku kenal dah lama dah tp bru sekarang akrab... huhuhu.. keng kawan abg pon support relationship kte org. thank dior fwen.. abg tak pernah couple sebelum ni so im da 1st one... really apreacte it.. skunk ni.. aku happy ada abg dlm hidup aku.. abg datang on time dalam hidup aku.. huhu.. dier bole buat aku lupa tentang royner walaupun tak semua.. tp im trying really hard abg to make u happy n really apreacte wat u have done to me... i jus need u to wait n be there for me in any situation becoz i wan to move forwad abg.. i will never turn back.. u the way i wan now .. nop anybody else.. i just want to walk with u in one way... once i fall down please take my hand and hold it tightly.. i hop it just nop ar word u said... but abg jangan terlalu mengharap dengan sy.. sy bukan baik sangat untuk abg. abg banyak yang kena kte tempuh untuk relationship ini.. abg bertahanlah.. sy pinjam kekuatan abg untuk hadapi yang akan datang.. thanks abg sebab mengingatkn saya tentang study.. sy hargai abg.. =) ada ana or tanpa ana.. sy nak abg berjaya n move on.. =) u promise me tat abg n u need to keep ur promise in ur heart..




i dun wan to be ur 1st.. i wan to be yours...


22 july 2010


a day to remember =)


salam rindu dan sayang buat anda yg ku panggil abang..


blog ini untuk cerita kita.. aku dan kamu.. kamu dan dia..


ku cuba melangkah bersama ..


bersama kamu ku ingin terukir "kita"..


ku ingin ini satu destinasi..


ku penat pada persinggahan yang membosankan


ku penat melukakan n dilukakan...


tak mampu ku bertahan...


namun andai jodo kita berakhir dengan "aku dan kamu"..


kau berbahagialah sayang.. aku mendoakanmu...




No comments:

Post a Comment