creatiOn of life

Friday, September 10, 2010

WAT U GUYS THINK THIS BOUT THIS??

IT IS KILLER HIMSELF GUYS??

tidakah org diatas ini nak bunuh diri? dengan arak dan rokok dalam satu masa. huhu andai kalian nak go to heaven cepat bolehlah ikut cara pakcik itu. Q harap keng kwn tak der yg berperangai macam pakcik tu. Huhu.. bagi Q kehidupan ini indah. Mungkin kadang2 kita akan tempuh banyak masalah tapi kita kena tabah. Kalau kita tak tempuh semua tu hidup ini akan bosan. Sebab tu kita dijadikan dengan pelbagai persaan.. yang termanis sekali ialah perasaan happy. Semua orang nak happy dalam hidup tak terkecali Q tapi hidup ini indah untuk dipersalahkan. Macam Q, banyak dugaan yang Q hadapi dalam kehidupan seharian tak terkecuali melawan kemalasan Q nak mandi. Hehe… yang kenal Q mesti tau habit Q yang satu tu. *tersengih2 seorg*..

berbalik kepada gambar tu td, Q capture gambar tu kat kedai makan area kawasan perumahan Q.. sekitar Selangor nil ah.. tak ker pakcik tu sedar yang die tgh membunuh diri dalam diam.. cepat atau lambat jer effect tu muncul gak. Bukan kita tak tau keburukkan merokok dan minum arak. Kalau yer pon nak merokok tak yah lah merokok time minum arak. Gile ker aper pakcik tu. Huhu.. ROKOK vs ARAK… huhu.. dunia2… kenapa tak syg kesihatan tu.. kecian anak isteri yang kat rmh. Kalau sakit isteri gak yang susah payah nak jaga. Memanglah tu dah tugas seorang isteri tapi tak yah lah nak menambah beban isteri. Huhu… pakcik2.. jangan lah buat cam tu ag. Buat kalian yang membaca entri ini.. jagalah kesihatan tu.. sakit bukannye cakap kalau nak datang, die main redah jer… kalau sakit gtau bila dye nak datang kat badan kite bolehlah kite bajet duit untuk pergi berubat.. hehe :D mencarut dongeng lak Q ni. Hehe..

Q update cam ni sebab nak shate dgn keng kawan.. hargailah hidup ini.. dosa tak terampun p nak go to heaven awal2.. ada ke patut..*maaflah sekiranya ayat yang Q guna agak kasar*..

Untuk kehilangan memang perit tapi untuk meninggalkan kita boleh tersenyum.. tapi kita jangan lupa insan yang meratapi kehilangan..

“Love who loved bout u,

Care to who cared about u”


SALAM RINDU DAN SAYANG BUAT KALIAN

CHOCOLATE STRAWBERRY LOVED “Q”

No comments:

Post a Comment