creatiOn of life

Wednesday, September 8, 2010

bored time

my favorite author HLOVATE

thing that i really love.. tak der sape yang tolak RM. dun b hypocrite okeh !!

sneak that i need during BORED time

my broadband vodafone line celcom RM 68 per month

IN FRONT
my latop acer 4736z

handphone saya w595 kaler pink

aku tak tau apa yang harus aku buat. huhu.. tak tau kenapa cuti ini bosan sangat. huh!! mom dad nak balik hometown. tak mo duduk cini. :'( .. bole tak sy nangis nak sebab nak balik kampung? huhu.. mesti orang cakap dh besar pon nak manja ag. mulut manusia memang susah nak tutup. silent is better.. p aper yang aku tau aku sangat rindukan hometown wat masa ini.

oh ya.. sy lupa nak infom kalian.. untuk cerita skater boy vs skater girl dah sy move ke blog yang lain. ini url blog tu http://qumangzone.tumblr.com/... jangan lupa ziarah ke situ yep. sy sangat mengharapkan feed back dari kalian sume. sy nak skater story tu bagi orang sedar tak semua yang nampak negative adalah -ve. dan tak semua yang nampak positive tu adalah +ve. setiap yang berlaku dalam skater adalah impian yang terukir dari pelangi kehidupan. huhu.. jiwang la pula ean.

ermm.. hari ini baru cuti raya yang pertama, tapi aku dah bosan kat cini. tak tau nak buat apa. nak kerja? huh!! memang dalam planing pon tapi tak tau ad tak yang nak terima part time workers ini. nak duk kat rumah 10 hari ini.. mesti la aku hadap facebook, blog, tumblr.. maknenya duk depan latop jea la. hehe :) kalo nak tau ada 5 benda yang terpenting dalam hidup aku
  1. MONEY
  2. HANDPHONE + KREDIT
  3. LATOP + BROADBAND
  4. FOOD= SNEK
  5. NOVEL
kalo tak der benda ini sume mmg tak jalan la hidup. huhu.. kalo tak de novel mesti nak ad hp... kalo sehari tak ade benda ini sume mmg rasa nak TIDO jer sampai ad benda tu sume. tak perlu ad kelima-5 benda tu suma. at least sehari ad setiap satu benda tu. hehe :D

OKE!!
Now is time foe sleep.. nite oll.. keep moving on with life.. :)


No comments:

Post a Comment