creatiOn of life

Tuesday, September 7, 2010

menanti

olaa.. huhu.. makin hari aku makin malas nak update entri aku. untuk skater yang baru bermula mayb aku akan move ke blog yang lain. aku nak buat satu blog untuk skater. nak kongsi dengan Qumang zone tak sesuai la rasanye. Qumang zone is my life.. all about my life. tapi tunggu la aku nak buat cam ner. tertanya2 skater tu ap? skater tu dunia ciptaan ku dari hasil tulisan yang aku nak kongsi. dah lama ku nak buat tapi cam malas dan tak tau dapat tak sambutan. aku tak pandai sangat nak menulis, aku bukan romantik person.. aku jus simple jer. santai gitu.. haha .. untuk skater mayb some person know wat it is actually. huhu .. it jus one of my memory life with sombody. kalau nak cakap aku dah lupakan die sepenuhnya. itu memang bohong yang nampak sangat. huhu.. melupakan perasaan aku kat dia. yep itu aku dah mampu nak buat. cuma kadang-kadang akan terimbas juga kenangan yang pernah tercipta. tapi untuk menoleh ke belakang aku tak mampu. aku tak mampu nak berdiri di tempat yang sama lagi. kalau nak cakap aku mudah melupakan. yes.. u jus say it but in life i must go on with it jus same like him. he did move on with his life wif murni. so let im done with it. i jus need some time ti let all of it gone form my heart. i cant be alone now because it will make im remember all thing bout him. ouchh... but once i done with my "skater" i will do forgive u boy n u jus are fwen to me.. nop more than tat.

untuk hidup yang panjang kena ad planing. kalo tak de planing mesti hidup bosan. itu yang ku nak buat untuk skater. aku nak skater ada cerita sendiri. aku nak berhenti dari berdiri stabil atas skaterbord. aku nak berdiri stabil kat tempat lain. aku nak stabil dalam dunia realiti aku sekarang. bila aku dah ucap selamat tinggal dekat dunia skate yg sebenar, dan sekarang aku nak ucap selamat datang dunia "skater" yang baru. aku hanya nak ber"skater" dengan menaip jer. mungkin betul orang beranggapan skater such as foe "budak rosak".. it nop like tat actually. skater jus one of sport. skater juga boleh membina dalam proses kematangan. walaupun sukan ini nampak tidak sihat tapi tak semua orang yang bermain skate ini rosak akhlak dan tak pandai. kalo betul tak pandai kenapa ada insan terkenal dalam dunia skater macam my idol Tony Hawk?

setiap langkah yang kita buat dan ambil hanya dari hati bukan dari fikiran yang tenang. cuba dalam keadaan yang tenang ada ker orang buat salah or silap? tak pernah jumpa lagi kan? same goes to people around us or u. kesilapan yang di buat bukan kerna skate tapi macam mane kite nak melakar jalan hidup sendiri di atas kanvas putih biar nampak cantik dan bersih. kadang-kadang kita hanya pandai mendunding tangan kat orang lain dan menutup kesalahan yang dibuat, tapi makin kita tutup makin busuk bau kesalahan tersebut. macam skater.. cool ol da time.. pernah kawan "cakap biar nampak salah kita dari betul, biar nampak skate kita dari hati." kalo dulu sy rasa ayat die merapu tapi kini aku tau apa yang die cuba bagi tau kat aku. thank man! u are right tat time :)

*p/s
buat abg.. sorry if i said it here. jus i cant tell u face to face bout tis. u are too good to me. untuk jujur sy hanya mampu meluahkan dari blog ne sebagai penganti diri. sy minta maaf sebab kadang-kadang masih nak ingat kat die. sy tak mampu nak lupakan die sepenuhnye. it hard to me. tp abg jujur sy sygkan abg. thanks sebab kenalkan ibu abg kat sy tadi. ur mother is great person. glad to know her. :) n thanks foe today life. u make me smile :)

No comments:

Post a Comment