creatiOn of life

Sunday, June 6, 2010

update!!

ola all.. mesti ko orang bosan baca blog aku kn. dah agak lama ku tak update blog ne. bukan tak da story life aku yg menarik cuma kat kampung aku line tak okeh sangat. ni pon after tukar brodband dgn kakak ku bru dpt on9 kalo tak hampeh jek internet. kalo ko org nak tau sepanjang cuti ini aku duk kampung jek.. p aku salu ar kuar hang out dgn membe. mane tak lama dh tak jumpe. nak melepaskan rindu la katakan.. hehe... banyak gak perubahan kat swk ni dlm masa 5 bln. ku tak confident tak sesat kalo jalan seorg jek.. compom sesat punye. hahahaha... tmpt sendiri pon bole sesat.. n gawai ni tadi syok juga lar coz sume sepupu aunty dtg rmh. until 4 haribln pon msh der yg dtg rmh. hehee.... 4 may aku n famly dah cau g holiday lar..hehee.. uncle jek kat rmh layan tetamu yg dtg... tak lar sebyk mcm 1-3 haribln tu.. tak kering tangan cuci cawan.. dh lar mistake tul air paip lak kna sekat p bkn sbb tak byr p mmg situasi kat cne cam tu.. air kadang2 ada kadang2 tak da. rugi jek byr tiap2 bln.... p tak per lar aslkn aku tak pelu mandi sungai suda. sungai kat kpg aku da ta blh jd tmpt mandi lagi coz dh tercemar. kalo nak kna gatal boleh lar try mandi. hehe... p holiday dgn famly kali ne mmg bes.. dari pantai damai kte orang pge lundi n then sematan... jauh gak lar... hehe.. p kat damai kte org masuk kampung budaya... walaupun aku dh pernah pge p ttp gak teringin nak pge c2 dgn famly.. kalo dulu pergi dengan rakan sekolah tak slh kali ni pge dgn famly lakkan.. p yg syok dye tgk dance perfom dye org.. p mamat yg dance tu kontrol sangt... nak tunjuk macho la konon2nyer.... p mamat yg dance utk org ulu tu mmg best dye pnyer perfom... hahha... keluar dari kpg budaya dlm pkl 5 then kte org pge sematan... kat palm beach resort kte org stay.. p ikot perancangan kte org stay kt telaga air chalet p tak jadi... sbb nak pge serikin... sempadan indon.. time pge serikin pula hari hujan ssh nak beli barang p bes coz boleh tawar-menawar... haha... utk baju yg bolh dpt kat mall dlm harga rm 20 dye org jual rm 25 cm tu... tak sanggup lar nak beli.. tp lepas tawar ku dpt dlm rm 10 jek.. berbaloi lar.. coz baju tu fancy n cantik..hehe..:D. n aku pon ukir cincin der nama aku kat serikin sbg tnda 1st time pge c2.. waima aku org srwk p tak semua tmpt yg kau pnh pge.. p kalo da msa nnt aku nak g area sri aman, sarikai, kapit n limbang... cam best jek... hahah.. p paling aku nak pge msti lar Ck... hehehe... it mean lot to me... bout him.. mmg kau salu msg dgn dye skunk ni p jadi kawan jek lar... tak lebih.. biar la msa menentukan.... p kan gawai suda berlalu n berholiday dgn famly pon suda skunk ni jantung aku berdebar2 nak tunggu result aku kuar 10. may ni.. ades... ta sanggup lor... ewuu... takot sangat..
okeh lar nak out suda... hujan turun.. ta bleh on9 signal nk makin kurang... da masa ku update lagi story aku... banyak lagi yang aku tak tulis ne... taata olll....

No comments:

Post a Comment