creatiOn of life

Tuesday, May 11, 2010

im at sarawak now!!


ola.. dh bbrpa hari aku tak update blog aku..heheh. aku dah selamat sampai kat sarawak skunk ni..mayb lepas ni aku tak blh dh nak on9 salu... ssh nak dpt line kat kpg.... lagipun aku nak spen masa dengan family aku.... cuti sem 2 bln bukan nya lama pon... pejam celik dh cukup msa... hahhaa.. p yg penting aku happy sbb dh sampai sarawak..terasa dkt dgn seseorg yg aku msh syg...hahahaha..:D..aku tak blh nk on9 lelama ni sbb aku nk tgk anak ayam yg aku bela.....hahaha..cuti sem ni aku nak naikkan berat badan aku sbyk 5 kilo.. dapat ke tak..itu tunggu jawapan nnt erk... tunggu perubahan ku yea kengkwn..^^ hehehe..i gonna miss u oll after tis...^^ oh ya..mayb aku juga jadi guru tuisyen sepanjang cuti sem ni.. hehehe.. nak makan katakan...^^ duk rumah bkn de bt apa pun...baik aku cari kerja... ajar kazen aku pon gak..^^

aku kna chow ni....ada hal lor...tata... kalo da masa aku update entri aku erk...^^

bubbyeee..^^

No comments:

Post a Comment